Svensk kundeservicemedarbejder
Er du herboende svensker (Nordjylland)? Har du et stort servicegen? Brænder du for at skabe den helt gode kundeoplevelse hver dag? Globaltools sælger værktøj og maskiner på nettet til de nordiske lande og er i rivende vækst, og derfor ønsker vi at udvide vores svenske kundeserviceafdeling. Du vil få mulighed for at udvikle dig i et spændende vækstmiljø, hvor vi har travlt, men sætter hastigheden ned, når det kommer til at kræse for kunden.
Dine primære arbejdsopgaver til være:
- Modtagelse af kundeopkald.
- Håndtering af kundeforespørgsler.
- Kollega back-up på andre opgaver.
- Oversættelse af produkter på netbutikken.
Alle afdelinger er lokaliseret i Støvring, og du kommer til at indgå i forskellige teamopgaver – alt efter hvad du ellers har af kvalifikationer som passer ind i Globaltools’ behov.
Vi forventer at du:
- Er indfødt svensker.
- Dygtig i både svensk tale og skrift.
- Relevant kontoruddannelse.
- Stærk IT-bruger.
- Struktureret i din arbejdstilgang.
- Engageret og initiativrig.
- En holdspiller, som vil berige os på kollegafronten.
Kendskab til værktøjsbranchen kan være fordel, men bestemt ikke et krav, da kundeservicedelen fylder mest. Der er oplæring i forbindelse med jobbet.
Vi kan tilbyde:
- Løn efter kvalifikationer.
- Gode arbejdsforhold.
- Skønne kollegaer.
- Uformelt arbejdsmiljø.
Arbejdstid:
37 timer pr. uge.
Tiltrædelse:
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Ansøgning:
Skriftlig ansøgning fremsendes på job@globaltools.dk
Skriv ”svensk kundeservice” i emnefeltet.
For yderligere oplysninger kontakt: Salgschef Christian Hald: christian@globaltools.dk
Mobil: 2322 0188